torsdag 24 juli 2014

födelsedagen i bilder

Redan igår kom ett stort paket från Domsjö med posten innehållande presenter från Albin, Lilla I och Albins föräldrar. Men jag var duktig och väntade med att öppna det tills i morse. Paketet innehöll en bok jag längtat efter att få läsa och hela 10 stycken garnnystan. Alltså 10 garnnystan, förstår ni hur mycket olika saker det kan bli av dem? Det riktigt kliar i fingrarna på mig nu.

Sen på eftermiddagen kom syster hit med subway-mackor och en flaska alkoholfritt bubbel. Av henne fick jag en efterlängtad svinhårsborste, så nu hoppas jag behöva använda lite mindre våld när jag trasslar ut mina längder.




Efter maten bjöd jag på fruktsallad och glass som vi njöt av på balkongen när vädret blivit lite svalare. Dock blev det lite mycket så jag lär äta det hela dagen imorgon med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar