tisdag 15 juli 2014

bucketlist för resten av sommaren.

Nu har min finaste varit borta nästan halva sommaren, och det är ytterligare en månad tills de kommer hem.
Jag har ägnat en stor del av mina ensamma veckor åt att titta på den underbara serien Buffy the wampire slayer. Så underbar, så mycket snygga kläder och så himla mycket intressant att analysera. Igår såg jag sista avsnittet och just nu känns allt lite tomt.

Men jag har mer planer för sommaren. Så under de kommande veckorna ska jag:
1. Läsa klart härskarringen-trilogin då det är en bok som bör läsas med jämna mellanrum.
2. Läsa om Harry Potter böckerna av samma anledning.
3 Sträck se alla Harry Potter filmerna.
4. Lära mig nya goda smoothies recept.
5. Pressa mer egen juice.
6. Ta mig i kragen och fota de batikade kläderna.
7. Träna yoga




Ser smått död ut men vad fan, är peppad och tror jag kommer hinna med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar